Femke Kamps
Je wilt alle ballen in de digitale lucht houden, maar welke bal verdient nu echt jouw aandacht? Als online coördinator help ik je om het overzicht te bewaren en de juiste keuzes te maken. Niet zomaar achter elke online trend aanrennen, maar kiezen voor kanalen en strategieën die écht bij jouw merk passen. Met ervaring in het aansturen van projecten voor opdrachtgevers in uiteenlopende sectoren, weet ik precies hoe we jouw online aanwezigheid naar een hoger niveau kunnen tillen.
Misschien vraag je je af hoe je jouw merk consistent presenteert over verschillende platforms heen. Of hoe je ervoor zorgt dat jouw content echt impact maakt en niet verdwijnt in de online ruis. Hier ondersteun ik je graag bij zodat jij met vertrouwen en een duidelijke strategie jouw doelgroep bereikt.
Ben jij klaar om het online podium te betreden? Neem direct contact met me op om de mogelijkheden te bespreken.
Als contentmanager was ik verantwoordelijk voor de digitale communicatie-uitingen van Allemaal Digitaal. Ik beheerde en creëerde content voor social media, de website, SEO-proof blogs en nieuwsbrieven. Daarnaast coördineerde ik en voerde ik interviews en fotografie voor de offline publicatie ‘De digitale drempels van inclusie‘ uit. Mijn doel was het werven van potentiële donateurs en het versterken van de online aanwezigheid.
Als contentmanager was ik verantwoordelijk voor de online communicatie-uitingen en campagnes van de Alliantie Digitaal Samenleven. Ik beheerde en creëerde content voor social media, websites, nieuwsbrieven en events. Verder coördineerde ik offline publicaties, zoals de jubileumpublicatie ‘We moeten even praten‘. Daarnaast bewaakte ik de huisstijl en zorgde voor de toegankelijkheid van onze communicatiematerialen. Ook stuurde ik externe (creatieve) bureaus aan.
Als contentmanager was ik verantwoordelijk voor de digitale communicatie-uitingen van DigiHulplijn. Ik beheerde en creëerde content voor social media, de website, SEO-proof blogs en nieuwsbrieven. Daarnaast coördineerde ik de lancering van de nieuwe DigiHulplijn-website, ontwikkelde een frisse, toegankelijke huisstijl en organiseerde een bijbehorende campagneshoot. Het doel was het vergroten van de bekendheid en vindbaarheid van het gratis telefoonnummer.
Als contentmanager was ik verantwoordelijk voor alle digitale communicatie-uitingen van Xsensible Shoes. Dit omvatte het beheren en creëren van content voor social media, de website, het schrijven van SEO-proof blogs en de maandelijkse nieuwsbrief.
Als contentmanager (a.i.) voor EMTÉ Supermarkten was ik (eind)verantwoordelijk van alle digitale communicatie-uitingen van EMTÉ Supermarkten. Dit betekende o.a. het maken van de contentplanning voor de SEO-proof inspiratiepagina’s van emte.nl, de socialmediaplanning en het opzetten en uitvoeren van social activaties en de content binnen de EMTÉ app.
Als online coördinator van Shoeby was ik (eind)verantwoordelijk voor alle contentgerelateerde uitingen met betrekking tot de socialmediakanalen van Shoeby en shoebyblog.nl: van concept tot uitvoering. Ook schreef ik SEO-proof teksten voor de website en Shoeby app en was ik verantwoordelijk voor de pay-off ‘Stijlvol in één swipe’.