Femke Kamps
Welke content past nu echt bij jouw merk en hoe zorg je ervoor dat het opvalt tussen de rest? Als allround contentmaker sta ik voor je klaar om je door dit doolhof te leiden. Niet zomaar content produceren omwille van content, maar creëren met een doel en visie. Door mijn ervaring in het maken van content voor diverse opdrachtgevers, weet ik hoe we jouw verhaal op een authentieke en pakkende manier kunnen vertellen.
De uitdagingen van contentcreatie zijn eindeloos. Mijn veelzijdigheid is mijn kracht. Of je nu op zoek bent naar strategische begeleiding of hands-on contentcreatie, ik ben zowel strategisch als operationeel inzetbaar. En het stopt niet bij tekst. Ik heb ook een scherp oog voor beeld, waardoor ik ervoor zorg dat jouw content zowel visueel als tekstueel opvalt en resoneert. Wat je uitdaging ook is, ik ben er om je te helpen. Samen duiken we in jouw merkverhaal, definiëren we je doelgroep en creëren we content die niet alleen mooi is, maar ook effectief.
Neem direct contact met me op om samen de mogelijkheden te verkennen.
Als copywriter voor Apple heb ik bijgedragen aan de creatieve en strategische teksten voor Apple Music, de iTunes Store en andere Apple-berichten. Inclusief vertalingen. Mijn werk heeft niet alleen geholpen om de merkidentiteit van Apple te versterken, maar ook bijgedragen aan het verbeteren van de klantbeleving.
Voor Brabantia schreef ik SEO-blogs die de productzichtbaarheid en online vindbaarheid aanzienlijk hebben verbeterd. Ik heb specifiek gewerkt aan de Regrow-collectie en de gelimiteerde retrocollectie, waarbij de unieke kenmerken en voordelen van deze producten duidelijk werden gecommuniceerd.
Voor het bekroonde woongebied Cruquius van Amvest beheer ik, in opdracht van Gusto Media, de website, contentplanning, nieuwsbrieven, SEO-blogs en videoproducties. Mijn content houdt potentiële bewoners en belanghebbenden goed geïnformeerd over wonen in dit bijzondere woongebied.
In opdracht van Gusto Media beheer ik de website, contentplanning, nieuwsbrieven, SEO-blogs en videoproducties voor het vastgoedproject DUIN van Amvest. Mijn werk zorgt ervoor dat geïnteresseerden altijd op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen en het leven in dit uniek stukje Nederland.
Als HEMA Brand Ambassador schreef ik maandelijks inspiratieblogs voor de website van HEMA, waarin ik diverse producten op een aantrekkelijke en inspirerende manier belichtte. Deze blogs droegen bij aan het verhogen van de online betrokkenheid en stimuleerden de verkoop door klanten te inspireren met nieuwe ideeën en toepassingen voor HEMA-producten.
In opdracht van MPG/Matter schreef ik zowel offline als online artikelen voor SPOOR en het Dagje Uit-magazine van NS. Dit omvat onder andere stedengidsen, interviews met locals en leuke weetjes over de NS app. Daarnaast schreef ik ook SEO-teksten voor de website van MediaMarkt.
Stationery Team Europe is Europa’s toonaangevende uitgeverij, gespecialiseerd in branded back-to-school producten. Ik stelde de content samen, voerde interviews en schreef de content uit voor diverse schoolagenda’s, zoals SuperTrash, Josh V, Hardwell, Franklin & Marshall en meer.
Op mijn persoonlijke blog, www.femkekamps.nl/blog, deel ik sinds augustus 2007 mijn verhalen en ervaringen. Als een van de eerste bloggers van Nederland, richt(te) ik me voornamelijk op persoonlijke content. Door de jaren heen heb ik samengewerkt met merken zoals Hello Fresh, Greetz en Ben & Jerry’s.