De afgelopen periode heb ik weer een heleboel leuke dingen ontdek, die ik heel graag met jullie wil delen. Van een volledig natuurlijke cosmeticalijn tot het e-book How To Win The Gram om je Instagram-strategie naar the next level te tillen.
MÁDARA Organic Skincare
Als er één merk was waar ik al langere tijd nieuwsgierig naar was, dan was het wel MÁDARA. Ik had online meerdere positieve reviews gelezen over deze volledige natuurlijke cosmeticalijn uit Letland. MÁDARA cosmetica bevat namelijk alleen biologische ingrediënten die gecertificeerd zijn, zoals bloesems en kruidenextracten. Toen er een grote kortingsactie was (40% korting op de volledige collectie) zag ik mijn kans schoon. Ik bestelde o.a. MÁDARA Plant Stem Cell Age Defying Face Sunscreen SPF30, de Moon Flower Rose Beige Tinting Fluid en een oogcrème.
Vanaf het eerste moment was ik om. De producten voelen fijn aan op de huid, het ruikt lekker en mijn huid ziet er sinds het gebruik zelfs zichtbaar beter uit. Het is een investering, maar ik vrees dat mijn portemonnee altijd een zwak heeft gehad voor dit soort natuurlijke lekkernijen voor de huid.
Women of Europe
Als het aankomt op de (levens)verhalen ben ik altijd al enorm nieuwsgierig naar dat van vreemden. Wat hen drijft, wat hun dromen zijn en welke levenslessen ze hebben geleerd. Freelance journalist Mariska Vermeulen deelt deze nieuwsgierigheid en richtte daarom Women of Europe op. Haar doel? Alle 51 hoofdsteden van Europa bezoeken en daar verschillende vrouwen de ultieme levensvragen voorleggen. Ter inspiratie, maar zeker ook ter herkenning. Keer op keer lees ik de interviews met veel plezier. Van een interview met een 70-jarige Parisienne tot een politieagente uit Londen. Aanrader!
How To Win The Gram
Ik vind Instagram misschien wel het leukste socialmediakanaal ooit en zowel uit persoonlijke als zakelijke interesse raak ik er nooit over uitgelezen. Toen influencer en Instagram-expert Jennie Gielen dan ook haar boek How To Win The Gram uitbracht, was ik enorm nieuwsgierig naar haar inzichten. Niet alleen omdat ik Jennie zelf een absoluut voorbeeld vind qua authenticiteit als influencer, maar ook omdat ze zelf jaren aan het roer heeft gestaan van een succesvolle Instagram agency.
Kleine kanttekening: als Instagram professional zul je geen (tot weinig) nieuwe dingen leren uit How To Win The Gram, maar persoonlijk vond ik het alsnog heel inspirerend om meer over Jennie’s visie en vakkennis te lezen. Ook haalt Jennie minder bekende onderwerpen aan, zoals ‘Finstagram’ en hoe het bijvoorbeeld écht zit met het Instagram algoritme. Het gaf mij in ieder geval oprechte kriebels om weer eens een kritische blik te werpen op mijn persoonlijk profiel. Bovendien is het e-book óók nog eens heel mooi opgemaakt. Wil je ‘m ook bestellen? Dat kan hier voor €9,95.
Wat zijn jullie favorieten van dit moment?
P.s. Nog meer Instagram inspiratie? Je vindt hier 7 creatieve contentideeën voor Instagram Stories.
FACEBOOK * INSTAGRAM * YOUTUBE * TWITTER
Tags: How To Win The Gram, How To Win The Gram jennie gielen, How To Win The Gram recensie, How To Win The Gram review, MÁDARA Organic Skincare, MÁDARA Organic Skincare review, MÁDARA Plant Stem Cell Age Defying Face Sunscreen SPF30, mariska vermeulen, Moon Flower Rose Beige Tinting Fluid, Women of Europe, Women of Europe mariska vermeulen
Wat een mooi initiatief, Women of Europe! Ook dat e-book van Jennie spreekt me heel erg aan. Daar ben ik onwijs benieuwd naar.
Ohhh dat is een leuk initiatief, die Women of Europe! Dat ga ik eens opzoeken :)